Eredményhirdetés 1.

2009. augusztus 10., hétfő

Cat-nek igaza volt, jól megkutyultam a dátumot, ne haragudjatok!

A lényeg: mindenki játszik, aki ma reggelig üzenetet hagyott! :-)

Elképesztő mennyiségű üzenetet írtatok, nagyon szépen köszönöm! Külön örülök neki azért, mert nagyon sok klassz blogba eljutottam így, ahova egyébként nem jutottam volna.

A rengeteg üzenet miatt kicsit változtattam a játékon, remélem ez nem lesz ellenetekre! :-) Úgy döntöttem, hogy 2 db kendőt fogok elajándékozni! :-)

A varrócskás pótajándékot pedig kiegészítem pár varrócskás aprósággal.

Délután jövök az eredménnyel!

3 megjegyzés:

Timici írta...

mindig tudtam, hogy nagyon nagylelkű vagy:o) izgatottan várom az eredmény hírdetést:o)))

Gabella írta...

Ez tényleg nagyon kedves tőled! Alig várom az eredményt! :)

csutkailda írta...

Hú, milyen kedves vagy!
Nagyon köszönjük!!! :)))

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket