Fejlemények

2008. január 10., csütörtök

Ma voltam jelenésen a dokinál. Adott még két hetet a sinemnek. :-( De legalább most felülre tette, nem a tenyerembe, és így egy kicsit jobban tudom használni a kezem. Délután ki is próbálom, hátha valami nagyobb lyukút tudok böködni! :-) Meg legalább az egeret is tudom rendesebben használni, mert eddig mindig nyomta a sín a jobb gombot, és így nem élveztem annyira a "gépezést".


Egyébként meg nagyon viszket a tenyerem egy kis hímzés után! :-) Láttam Móni álomszép terítőjéről képet, hát arra nagyon beindultam! :-) Bár megígértem magamnak, hogy nem kezdek semmi újba, amíg pár dolgot be nem fejezek, de azért ha leveszik a sínt, akkor engedélyezek magamnak egy kis jutalomhímzést. Mondjuk ezt:


De utána rr-eznem kell, mert annak viszont nagyon betett ez a törés.

7 megjegyzés:

Nina írta...

Gyors gyógyulást a kezednek!

Elkérhetem a mintát? Tudod, én is hajtom ezeket :)

Az a bizonyos terítő látható valahol?

ercsu27 írta...

Peeeeeersze, csak azt hittem, neked már megvan. ;-)Máris küldöm.

Clinique-Bogi írta...

Hétfőn reggel a suli fele mondtam a picimnek, ha elesek nem gond csak ne a kezem törjön hanem a lábam. :-D
Gyógyulgass csak. :-)

Edelweiss írta...

Gyógyulj meg gyorsan!
Hmmm, ez a minta nekem is nagyon bejön. :)))

Névtelen írta...

Hú, ez a minta nekem is nagyon tetszik! Tuti nagyon szép lesz, ha elkészíted! Szecsi

szazu írta...

Először is csatlakozom a gyógyulást kívánók népes táborához!
Nagyon szép a minta, lehet, hogy sérült kézzel még szebb lesz:-)))

dékata írta...

Jobbulást, aztán hajrá, gyönyörű minta!

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket