Kötőtűk

2008. december 2., kedd

Kötős kislányok, van egy second chance-em az ebay-en 17 db különböző méretű, 100 cm hosszú bambusz körkötőtűre, az egész kupac 10.03 font, postaköltség nincs. Nekem azért nem kell, mert vettem egy másik ugyanilyen kupacot. :-)
Ilyenekkel kötök mostanában, és nagyon jó vele dolgozni. Ez a hosszúság pont jó a csipkekendőkhöz.

These sizes are in this set:
U K size 14 2.0 mm
U K size 13 2.25 mm
U K size 12 2.75 mm
U K size 11 3.0 mm
U K size 10 3.25 mm
U K size 9 3.75 mm
U K size 8 4.0 mm
U K size 7 4.5 mm
U K size 6 5.0 mm
U K size 5 5.5 mm
U K size 4 6.0 mm
U K size 3 6.5 mm
U K size 2 7.0 mm
U K size 1 7.5 mm
U K size 0 8.0 mm
U K size 00 9.0 mm
U K size 000 10.0 mm

Ha valakit érdekel, nagyon szívesen megveszem, a second chance dec. 4-ig az él. Plusz postaköltség nem jár vele, tudom bármilyen címre postáztatni.

4 megjegyzés:

Kriszti írta...

Engem érdekelne!

Úgyis akartam írni privit, mindjárt megírom akkor.

Melinda írta...

Engem is érdekelne!
Írsz email címet?Enyém:meli.erdoskukacgmail.com

ercsu27 írta...

Lányok, ezek a tűk elkeltek, de belinkelem, hol érdemes nézelődni.

http://stores.ebay.com/8seasonKnitting_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZQ2d33QQftidZ2QQtZkm

http://stores.ebay.com/lxsml

A második linken pl. az a nagy kupac horgolótű érdekes. Az 26 db tű, minden létező méretben.:-) De a kötőtűk is nagyon jó áron vannak.

Timici írta...

én ezt a bejegyzést miért csak most látom??? komolyan nem is értem...no mindegy az égiek akarhatták így:D
hogy sikerült a vizsgád???drukkoltam nagyon ;o)

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket