Szöveg nélkül...

2009. február 22., vasárnap





19 megjegyzés:

Silerika írta...

Hát....! Húúú, ez aztán a szépség teteje.Mindkettő nagyon tetszik, gratulálok! :)))

bucilla írta...

Gyönyörűséges lett mindkét kendőd!!! Ezekhez szavak nem is kellenek....
beszélnek a képek....jópofa az a bogyós rész a Shetty alján! Gratulálok!

nöné írta...

Hú, nem találok szavakat. Nagyon szép lett a Laminaria!!! De a Shetland sem piskóta! Gyönyörűséges mindkettő!!!

Kriszti írta...

Én sem találok szavakat.
Nagyon szép lett mindegyik kendő. Ötletes a golyós kendő. Szépen megoldottad.

Timici írta...

merénylet!!!!:o))))
álomszépek lettek!
Szépséges a Laminária ebben a zöldben és odavagyok az STért még mindig és így fehérben is nagyon-nagyon tetszik, a fagolyók pedig írtó jók rajta, gratulálok!
mi a következő áldozat??? kaphatunk egy kis ízelítőt;o)

Anice kötős blogja írta...

Azért nekem a laminaria a szívem csücske. Mikor lesz Gail?

Pillle írta...

Ámulok :) A zöld kendő...nagyon-nagyon tetszik!

Csilla böködéje írta...

Jaj ezek csodásak lettek.Gyönyörűek.

Kormica írta...

Gyönyörű!!!!

Névtelen írta...

Óóó, nagyon szépek!

Melinda írta...

gyönyörűek!

Jucus írta...

Hú, Ercsu, ez a zöld is meg a drapp is egy-egy újabb csoda! Nagyon szépek! Jól jönne ide az irodába!

nöné írta...

Erika, miután "bezsebelted" az összes elismerést, nézz be hozzám, légyszíves!

Melus írta...

olyan yook lettek h sugározzák, h vegyél fel:D

xenasi írta...

jaj!! nagyon szépek :))) irigy-irigy vagyok :)) tudok kötni (valamennyire) de a leírásod alapján nem értettem meg ezt a kendőt :)) hiába no.. x-ekre vagyok beállítva :))
kérdeznék egyet:
mi a fene az a blokkolás?? :)

ercsu27 írta...

Köszi lányok! :-)

Edit: a blokkolás az, amikor a vizes kendőt kifeszítem, és úgy szárad meg formára.

Melinda írta...

Mind két kendő csodaszép!De a szívemet a zöld dobogtatja meg jobban!Úgy szeretnék én is egyet,de nekem kínai még leírva is:)

xenasi írta...

én is valami ilyesmire gondoltam, de nem voltam benne tuti :)) de ha még egyszer kimosod, akkor úgy is marad?

Szecsi írta...

Gyönyörűek! Minden elismerésem!

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket