Néha az is jó...

2009. május 4., hétfő

... ha nincs számítógép. :-) Volt egy kiadós vihar, ami nem tetszett a gépemnek, a laptomom meg rosszban van a router-rel. Off-line voltam egy darabig, és láss csodát, valahogy sokkal több időm lett minden másra! :-)
Pihenésre is, mert közben kissé beteg is voltam. Szerintem malacnátha volt, nekem hiába is mondja bárki, hogy ilyen már pedig a mi kis országunkban még nincsen! :-)

Kötöttem egy csomót. Mármint sokat! :-)


A kék a szokásos gyapjú, a rózsaszínes viszont nagyon érdekes: a fonal 100 %-os selyem. Finom, elegáns, hűvös. Nagyon kellemes viselet! Elérhetőek a Meskámon.

8 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Csúcs ez a két szín és a sálak is szépek!

Melinda írta...

Wow-wow-wow!:)))) Nagyon tetszenek! A selyem fonalkáról lehet tudni valami közelebbit?;)

nöné írta...

Naggyon-naggyon szépségesek!!!

norcsella írta...

Hű de szépek!

Moncsi írta...

Látom, mertél más színű Lamit is,ismét a szokásosak, szépek, és a selymes nem túl macerás, csúszkálós közben, vannak ilyesmi fonalaim régről és már előszedegettem, de nem mertem belekötni.

Névtelen írta...

Ez a laminaria a szívem csücske ebben a türkizben, de a másik kendő is csodaszép!

Kati írta...

Nagyon szépek!!!
Nekem a laminaria a szerelmem (igaz még mást nem kötöttem-MÉG!), és ez a kék tényleg gyönyörű:)

Csilla böködéje írta...

Gyönyörűek. Remélem már jól vagy?
Még hogy malacnátha?? Olyan jót nevettem:-)

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket