Uruguay-i hírek

2009. szeptember 15., kedd

Dear Sandra!
What can you tell me about our order?
Thank you!
Erika


Hello Erika;I am sorry, but I forgot to give you the tracking number! Your order departed the 11th and fedex tracking is 867875828213.
I hope you receive your order today. It was separated according the names you gave me on a list. Last added skeins were packed in a box that goes with your name. Have a nice day.

Sandra


A csomag már Vecsésen van.
Most beszéltem velük, küldik email-ben a vámpapírokat.
Eddig a jó hír. A rossz: ezúttal áfát kell fizetnünk. Sandra 150 $-t írt rá értéknek, ez után kell az áfát megfizetnünk, ez olyan ötvenvalahány Ft lesz motringonként (most nem tudom pontosan, hány motring volt összesen, de azt hiszem, 141 db).
Azért így se csináltunk olyan rossz boltot, nem igaz? :-)

16 megjegyzés:

Ilona írta...

... nem persze, csak jöjjön már ....

ercsu27 írta...

Elvileg mailben küldik a papírokat, azt rögtön visszaküldöm, és akkor 1-2 napon belül itt van.


Akinek tolnai rendelése is van, azt visszatartom, hogy egy postával menjen el. (Kivéve Klaudiáéket, mert akkora doboz nincs is! :-))

Maris írta...

Van még rajtam kívül olyan vakegér, aki vámpapírok helyett vámpírokat olvasott? :-D

Petra írta...

Igen, igen! Én határozottan csodálkoztam a vámpírokon... :-D

Lvica írta...

De jóóó!:))) Egye fene azt a kis áfát, azt hittem, a hónapban az országba sem ér. Ehhez képest most: :)))) Erika, nekem jutott végül a barna Rikkelből?:) Köszi! Vica

Anice kötős blogja írta...

szuper hírek!

Moncsi írta...

Ettől jobban lettem én is! Mert ugyebár nincs itthon mit kötni. :)) Köszi!

Vacskamati írta...

De jó! Már nagyon várom!! Mindig csak ilyen rossz híreket kapjak.. :D

Zsófimamája_Gabi írta...

Jaj de jóóóó!:))

Képzeld, nekimerészkedtem a Titaniának... harmadszorra. Már 20 sor megvan, majd lefényképezem,és megmutatom.
Teccik,teccik:))

Zsófimamája_Gabi írta...

AZ előző bejegyzést is én írtam, csak máshogy jelentkeztem be.
Zsófimamája_Gabi

Timici írta...

jujj de szuper!!!:o) köszi, köszi a fantasztikus hírt:o)
én is szeretném kérdezni, hogy a múltkori új festésekből jutott-e nekem, köszi:o) akkor az áfával együtt azt is elutalnám majd;o)
és hogy mikor lesz új szín???
én kis telhetetlen:D
ha lehet még esetleg kérni színt festésre: akkor én nagyon örülnék csokibarna és sötétkék előfonalnak;o), nem egyben hanem külön-külön:o)nem átmenetesben csak egyszínűben:D köszi előre is;o)

xenasi írta...

nem gond :) csak a kezemben lennének már :D

ercsu27 írta...

Most küldtem vissza a vámpírokat! :-D

Kriszti írta...

Én is alig várom már, hogy kézhez kapjam a különleges fonalakat. Szerintem szuper üzletet csináltunk Neked köszönhetően!

Irok mail-t a Titánia miatt...

Moklin írta...

Jaj de jó hír.
Szerintem is ennél rosszabb hírt sohase kapjak - elég jól jártunk szerintem így is. Figyu gondolom, nekem postázást is fizetnem kell majd, hogy legyen az ÁFA fizetés.
Majd gondolom, megírod mailben.
Még egyszer köszi, hogy még a vámpírokkal is megküzdessz a fonalaink érdekében. ;o)

Maris írta...

Erika, máskor csak küldd a vámpírokat egyenesen Moncsinak, ő azt mondta nálam, hogy simán bevállalja őket :-D

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket