Grape ivy

2011. szeptember 13., kedd

Az új kendőm, itt még blokkolásban:

Az igazi színei:
Már vagy egy éve kerülgettem ezt a fonalat, valami olyasmit akartam kötni belőle, amivel az utolsó centiig el tudom használni, és a színei is jól érvényesülnek. A vadszőlő levelére és színeire emlékeztető csipkéjéről neveztem el. A LazyKaty kendőteste tökletes alap volt a fonalhoz, a színei pedig pont olyanok, mint a  szőlőlevelek ősszel.
Méretes darab lett, a hosszabbik csipkés oldala  220 cm, a rövidebb pedig 120 cm. Emiatt és a formája miatt olyan jól ide-oda tekerem kendő.
Minta: saját minta, a LazyKaty alapján
Fonal: kézzel festett gyapjú Liina-tól
Tű: 3,5 mm addi turbo lace

23 megjegyzés:

Huligánlány írta...

Ó, de gyönyörű...

Kataca írta...

Ez nagyon szépséges lett!!!!

Cathlen-Kata írta...

Csodálatos lett!

annaitto írta...

Csinos darab!

Harmat írta...

Hatalmas és gyönyörű!

Timici írta...

fantasztikus!

MrsYarnart írta...

nagyon különleges lett!

Zsófimamája_Gabi írta...

Olyan, mint egy nagyon finom bor:)

Mosolyrend Évi :) írta...

Romantikus lelkemet melengeti .) és elvarázsol.
Like! :))))))))))))))))))))))

Jutka írta...

Sosem láttam még ezt a formát, csodálatos a minta hozzá!

bucilla írta...

Gyönyörű lett!

Irenka írta...

Gyönyörű szegélyt álmodtál ehhez a különleges formához! Gratulálok! (Ismét.:))

Délka írta...

Ez a mintád (is) tetszik:)

Amanda írta...

Nagyon szép lett!

Limara írta...

Csodaszép, imádnám:))

Helena írta...

Csodálatos dolgokat alkotsz! Gratulálok!

aniko66 írta...

Ez nekem is nagyon tetszik, beleburkolódzni és jó kis forralt bort szürcsölgetni! :)

ercsu27 írta...

Köszönöm szépen! :-)

Egy hasonló kendőcskének (amit a King Cole fonalból kötöttem), készen van a leírása, hamarosan megjelenik (ingyenes lesz), és már köthetitek is. :-) Újabb variációk is lesznek, szépséges fonalakból, különleges csipkékkel.

Moncsi írta...

Khm, khm! Küldtem emilt! Tényleg jó nagy lett, az első képnél azt hittem csak olyan nyakbavaló. A színe pedig, hát nem bánnám, ha a házfalát ilyesmi vadszőlő borítaná...

ercsu27 írta...

Jóóóóvanna, má' eszembe jutott! :-)

wondrlanding írta...

Remek lett! És ez a szín!!

Csilla írta...

Nagyon szép, egyre jobban tetszik ez a forma, A színei is csodásak.
Nagyon várom én is a mintát.

ZsuKa írta...

ámulatos-bámulatos... :-)

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket