A nyomor széle

2012. március 20., kedd

 
Tökéletesen tisztában vagyok a ma uralkodó előítéletekkel és ellenérzésekkel, sőt, magamról sem mondhatom el, hogy bennem ne lennének időnként ilyen érzések. Az vesse rám az első követ, akiben nincs...
Ennek ellenére a blogot régóta olvasom, hol csak összeszoruló gyomorral, hol könnyezve. Nemrég viszont született egy bejegyzés, ami teljesen mást váltott ki belőlem: mosolyogtam, és jó kedvem kerekedett tőle.
Aztán kiderült az is (köszönöm, Szilvi!), hogy örömmel fogadnak alapanyagokat a munkához. Össze is csomagoltam egy kupac varrni és hímezni valót, és mivel szeretnének megtanulni kötni és horgolni is, kötő- és horgolótűket, és fonalakat is válogattam hozzá. Már csak egy nagy (óriási) dobozt kell kerítenem, és viszem a postára.

Elbűvölnek a hímzések! Az ötlet pedig szenzációs, legalább két okból: azok az asszonyok megismerhetik az alkotás örömét, és közben igazi közösséggé kovácsolódhatnak.

A webshop elérhető itt.

1 megjegyzés:

c12 írta...

Köszönöm, hogy ezt megosztottad, nagyon tetszett. még nem találkoztam ezzel, de az egész ötlet, a gondolatmenet, mosolyogtam és természetesen könnyeket csalt a szemembe :) Mariann

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket