Történt itt pár...

2012. április 27., péntek


... változás...

 

Többször céloztam rá, hogy mostanában sokat foglalkozom a kötésen kívül valami mással is. A kötés iránti lelkesedésem nem csökkent, de hozza néha úgy az élet, hogy valami más is a középpontba kerül.
Az érdeklődésem változása is sorsszerű volt, és nem kevéssé dramatikus. A lényeget elmesélem itt.
Ahogy ebből a linkből kiderül, egy új blog van születőben, ami nagyon sok mindenről fog szólni.
Elöljáróban annyit hangsúlyoznék, hogy nem célom senkit sem meggyőzni, az új blog egyik célja összeszedni a lehető legtöbb információt, tapasztalatot, és aztán azt felhasználni, ami jónak és ésszerűnek tűnik. A munka java még hátra van...

Az új blog születése néhány más változást is hozott. Az összes közös blogból töröltem magam, a saját blogjaimból néhányat elérhetetlenné tettem, és egyet töröltem is. Sajnálom, ha valakinek esetleg hiányozna, de tudhattam volna, hogy az én lelkesedésem kevés lesz hozzá.

0 megjegyzés:

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket