Erre emlékeztet...

2010. november 4., csütörtök


 


A fonal szinte tökéletesen visszaadja ezeket az őszi lombokat, amiket én annyira szeretek. Tudom, ezt elmondom minden egyes ősszel, de nekem ez a legszebb évszak, még akkor is, ha fázom.


 

Ezen az utolsó képen jól látszik, milyen érdekes a minta. Egyforma levelekből áll,  de a szegély felé a levelek egyre hosszabbak. Kendősíteni kellene, annyira jól mutat. Nem is értem a tervezőt, miért úgy fotózták, ahogy... Szinte semmi nem látszik belőle a képeken, pedig nagyon is izgalmas minta!

Minta: Jared Flood Autumn leaves stole
Fonal: Crystal Palace Kid Mohair Red Cinnamon, 75 g
Tű: 3,25 mm KnitPro

20 megjegyzés:

Ilona írta...

Gyönyörűséges!!!!! Melinda is festett egyszer egy ehhez hasonló színű (kasmíros) fonalat, az is csodaszép lett. És az ősz számomra is a legszebb, a legsokszínűbb évszak, nagyon klassz, hogy ilyen kellemes az idő még most.

GumiPók írta...

Nagyon szép a színe is, mintája is! A színe hasonló a Vénusz stólához, amit Zsangyal kötött nekem. Annak is nagyon szeretem a színét. (:

Mázsa Viki írta...

Csodás!!!

Anice kötős blogja írta...

NEKEM IS TETSZIK!

Amanda írta...

Szép lett! Kendőként is biztosan jól mutat.

Csilla írta...

Imádom ezeket a színeket, a leveleken is meg a stóládon is. Igazán szép stóla, szeretem a levél mintát.

PETUNIA írta...

Tökéletes. Ebben a szóban minden benne van :o)

Nina írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nina írta...

Gyönyörű, csodálatos, mit mondjak még? Minden köteményed az :)
Eladod a kendőket? :)

Zsuzsi írta...

Szép, mint mindig... :)

ercsu27 írta...

Köszönöm szépen kislányok! :-)

Nina, már előre van "gazdájuk".

Marcsi írta...

Lenyűgözően szép!

Annamari írta...

Ez gyönyörű. Annyira jó a minta-fonalpárosítás, hogy azt elmondani sem lehet!
(ja és az ősz az én kedvenc évszakom is!)

Csilla böködéje írta...

Csodálatos a szín és a minta is. Ősz ügyében egyetértek :-), igaz fázni én sem szeretek.

Timici írta...

nagyon szép lett, igazi légies darab:o)

Vacskamati írta...

Mennyivel másabb, mint az eredeti! Az a színével, anyagával inkább emlékeztet rusztikus búzakalászokra, ez pedig valóban az ecetfa filigrán szépségét adja vissza. Csodálatosan szép sál lett!
A környékünkön is van pár ecetfa, ha arra sétálok, nem tudom megállni, hogy ne álljak meg gyönyörködni benne. :D

CathlenKata írta...

Nagyon csodás ez a stóla is, meg "az is". Légies pihe puha álom.

ercsu27 írta...

Vacskamati, az ecetfákkal én is így vagyok, a legszebbek ősszel. Meg a vadszőlő is a legszebb...:-) meg a nyírfa is, meg a platán is...
A platán meg különösen legszebb, mert alattuk térdig érnek a nagy sárga levelek, amit ugye rugdosni meg muszáj egy kicsit...

Irenka írta...

Csodás kendő szépséges színekkel. Az avarrugdosás nálam is kedvenc.

Mosolyrend Évi :) írta...

:)
Tetszik .)

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket