Elvileg...

2010. február 17., szerda

...írtam mindenkinek.

Délután jön a következő menet, jön a csomagolás. Ha minden jól megy, és le tudok pattanni a melóból holnap délelőtt, akkor délelőtt fel is adom, amit csak tudok.


Többen kérdeztétek a fotót az egész kupacról. Eredetileg úgy terveztem, hogy majd lefényképezem egyben, de amikor rájöttem, hogy ömlesztve van, akkor nagyon elöntötte a lé az agyamat. A múltkor szépen névre szólóan bezacskózva jött meg, most is erre számítottam. Azt gondoltam, neki is egyszerűbb így.
Aztán először úgy tűnt, hogy embertelen dolog lesz szétválogatni, mert jó pár motringról hiányzik a kis cimke a nevével. Rengeteget széttekertem, mert belül volt valahol, és sok hasonló szín is van, és muszáj volt valahogy azonosítani. Szinte mindenkinek fog jutni olyan motring, amit szét kellett szednem az azonosítás miatt. Ekkor már eszembe sem jutott a fényképezés.

5 megjegyzés:

Piszke írta...

Erika, én nagyon sajnállak! Már szinte lelkiismeret furdalásom van, hogy ilyen helyzetbe kerültél miattunk.

ercsu27 írta...

Áááá, Orsi, azért ne legyen furdalásod. Nem kerültem helyzetbe, én vállaltam a szervezkedést. A gyapjús meg csomagolhatott volna a lista szerint is! :-)

Ilona írta...

Ercsu! Utolérhetetlen vagy szervezésben és önzetlen segítőkészségben. Köszönöm!

Mosolyrend Évi :) írta...

Hát elég lezserek ott :( Dehát mint látjuk van nekünk egy Erikánk s mindent a helyére rak .)
Köszönet!

Moklin írta...

Húha, az tényleg nagy munka lehetett. Gondolom, te már nem is annyira örültél a végén a sok színes fonalnak. Köszönjük, hogy leszervezted és szortíroztad.

Igyekszem majd a kész dolgok képével "meghálálni".

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket