Most valahogy ...

2010. február 16., kedd

... nem annyira szeretem a fonalakat! :-)

Csajok, szétválogattam! A párom segített, de így is ezt csináltuk kettőtől mostanáig, csak az esti gyaloglásom idejére hagytam abba (az egy óra).

Köszi mindenkinek a segítséget, még egyszer le akarom ellenőrizni az egészet a leveleitek alapján. Tényleg jó lett volna, ha néhányan itt vagytok! :-)

Holnap elkezdem csomagolni, és ahogy tudom, viszem a postára. Kérek szépen mindenkit, hogy az értékfeltüntetés miatti különbözetet (motringonként 60 Ft) utalja a szokásos számlára. Ma már biztos nem lesz időm, mert még le akarom ellenőrizni a szortírozást, de reggel írok mindenkinek email-t.
Aki még nem írta meg a postacímét, kérem feltétlenül írja meg, a héten mindenképpen szeretném mindenkinek feladni a csomagját.

6 megjegyzés:

Ilona írta...

Erika! Mi lenne velünk nélküled?Annyira, de annyira olyan vagy... nem találok szavakat... Köszönöm!

Lvica írta...

:) Kitartás! És örök hála!:))) Pussz!

Maris írta...

Akkora hős vagy, hogy hihetetlen! Én biztos egy hétig szüttyögtem volna vele!

Mosolyrend Évi :) írta...

Szia Erika Párja!
Ez az nagy KÖSZÖNÖM,most Önnek /Neked/ jár! :)
Kedves tőled,hogy segítettél a mi kis barátnénknak a rendezgetésben.
Ügye megijedtél,hogy a mi kis kötős barátnénk napokig nem látod,mert a fonalat betakarják? .)S mig a fonalakkal bíbelődik addig se reggeli se ebéd s sajnos vacsi sincs :( Elvégre el van ám foglalva!
Az emilke címe meg egyfolytába új leveleket jelez mert a lányok már annyira izgatottak!S mint tudjuk örömet szerezni jó,de kérem ennyi Nőnek! :)
Jó pihenést,szép álmokat!

Timici írta...

jó kis csapat vagytok!;o)
én szívesen mentem volna segíteni(még 4kisebb segítő kezet is tudtam volna vinni pluszba;o), bárcsak ne lennél olyan messze!(sóhaj)
köszi a fáradozásodat és a végtelen türelmedet, puszillak!

helen írta...

Köszi :)))

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket