Nnnna...

2010. február 16., kedd

...kislányok, szajré szétválogatva, minden cucc megvan, egyetlen festetlen lace motring hiányzik, a többi mind rendben.

Én viszont most eltépek a fürdőbe, mert 4:20-kor kelek. Köszönöm a mail-eket, reggel írok mindenkinek.

Holnap jön a következő menet, csomagolom postára. Ahogy tudom, viszem feladni. Azon leszek, hogy hétvégéig mindenki megkapja, de azt kalkuláljátok be, hogy kettőig dolgozom, a posta meg fél négyig van nyitva.

Aludjatok jól, álmodjatok szép fonalakkal! :-) Helyettem, mert én most nem akarom látni őket! :-)

7 megjegyzés:

Timici írta...

Szép álmokat!

Piszke írta...

Erika, szuper vagy!:) Ez nagy menet volt... hatalmas köszönet érte!!!!!!

Nyx írta...

:-))

Maris írta...

Erika, már későn szólok, mert túl vagy rajta, de én a magam részéről - és szerintem ha megkérdezném, többen csatlakoznának hozzám - legközelebb szívesen várok még egy (két, három)napot a fonalaimra. Most emiatt leszel zombi egész nap? :-) Nem szabad ilyet.

Vagy máskor is ilyen keveset alszol?
Remélem, nem rémálmodtál burjánzó, mindenre rátekeredő fonalakról.... meg vámpírokról.

Macus írta...

Köszönöm, köszönöm.
Marissal egyetértek.
És ha nem laknék ilyen messze, én is szívesen mentem volna segíteni.

Kriszti írta...

Hihetetlen milyen szorgalmasak voltatok. Köszönet érte Neked és a Párodnak is!

Vigyázz magadra. Pihenjél, részemről nem sürgős a csomag.

Szívesen mentem volna segíteni, talán majd legközelebb. :)

ercsu27 írta...

Maris, nagyon aranyos vagy, egész meghatódtam.
De máskor is ilyen keveset alszom, meg úgysem tudtam volna aludni, amíg nincs rendben. :-)


A felajánlott segítséget köszönöm! Egyszer jól összejöhetnénk valahol ezen kívül is! :-)

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket