A titokzatos ...

2011. június 26., vasárnap

... kardigán elkészült. Illetve a kötés, összeállítás már egy jó hete készen van, a gombok várattak magukra.

Fonal: Adriafil Globe Uni Classic, 80 % gyapjú, 20 % nylon, kb. 87 m/50  g, mert tilos megnyúlnia! :-)
Tű: néhány 5,5-es, amit csak találtam:-) (KnitPro Symphonie Rose és Prym KnitPro Natural cserélhető damilokkal).

Végül az egyszerűségében gyönyörű, varrott mintás fagombok kerültek rá.



Fajsúlyos darab, a kötés végig izgalmas maradt, nemcsak a minta érdekessége miatt, hanem mert gyakorlatilag néhány cm fonal maradt a fél kg fonalból. Pedig nagyon karcsú méret.


Kirepültek a fecskefiókok:
A szülők még etetik őket.

10 megjegyzés:

bucilla írta...

Nagyon szépséges lett!

Ilona írta...

Gyönyörűséges. Én is hasonlót kötöttem, csak nem azsúros, hanem csavart mintával. A színe is ilyen, barka-díva-athéné.

nöné írta...

Ez igen! Gyönyörű!!

ercsu27 írta...

Köszönöm szépen lánykák.

Ilona, ez nem Barka, hanem Adriafil Globe Uni.

Amanda írta...

Nagyon szép!

Irenka írta...

Nagyon szép lett!

Szihaj írta...

Hűűű, ez csodaszép, nagyon csinos lett!!!

Millie írta...

Gyönyörű lett a kardigán! És várjuk a tulipánkertet is :-)

Én még mindig a Nightingale Wing-gel bíbelődök, igen lassan haladok :-)
Pedig már 100 másik tervem is van a jövőre :-)

ercsu27 írta...

Köszi lányok!

Millie, totál megértem, hogy nem haladsz vele túl gyorsan, jól lefoglalhatnak a kisfickók. :-)

Judilla írta...

Na kérem!! Erre a fotóra vártam:))
Naaggggyon jó lett!!!:))

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket