Van néhány ...

2011. június 29., szerda

... tervem, amit megosztanék veletek és nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre.

Az első kissé öncélú: nagyon sok kedves levelet kapok, amelyekben megmutatjátok a kész munkáitokat, amiket a mintáimból vagy a segítségemmel készítettetek el. Nagyon örülök mindig ezeknek a leveleknek, és férfiasan bevallom, hajlamos vagyok jól elérzékenyülni is rajtuk.Egy ideje azon töröm a  fejem, hogy létre kellene hozni valahol egy galériát, ahova összegyűjteném ezeket a képeket. Az, hogy én örülnék neki, az csak az ötlet egyik része. A galéria ötletelőnek is nagyszerű lenne.
Mit gondoltok erről?

A másik viszont egy komoly munka lenne. Egy blog, aminek Fonaltapasztalatok, vagy valami hasonló lenne a címe. Ezt nem én írnám egyedül, hanem meghívásos alapon bárki, aki szeretne részt venni benne. Valami olyasmit szeretnék, hogy egy konkrét fonalról leírnánk, mit és milyen tapasztalatokkal kötöttünk/horgoltunk belőle, miért és mire ajánljuk vagy éppen nem ajánljuk.
Egy olyan helynek szánom, ahol  utána lehet nézni egy adott fonalnak és ahol csak a tények szerepelnek. Ami fontos: nagyon korrektnek kell lenni, nem az a cél, hogy agyon dicsérjünk, vagy éppen lehúzzunk valamit, és ezzel félrevezessünk másokat, hanem az, hogy segítsünk egymásnak a fonalválasztásban.
Bármilyen gyártó bármilyen fonaláról lehetne írni, de szigorúan csak a tényleges tapasztalatokat.
Ha úgy gondoljátok, hogy ez  jó lenne, útjára indítom a blogot egy kezdő bejegyzéssel valamikor a jövő héten. (A héten vizsgázom, aztán pótolnom kell a tanulás miatt kiesett dolgokat, ezért a jövő héten.)

Erről a blogról még jobban érdekel a véleményetek. A blog címére is lehet ötletelni, ha a Fonaltapasztalatok nem elég frappáns szerintetek.

22 megjegyzés:

Cinkepiri írta...

Szerintem mindkét ötlet - különösen a fonaltapasztalatos - igen sok támogatót fog szerezni magának.

A fonaltapasztalatos ráadásul egy nagy-nagy hiányosságot pótolhatna, mert ilyesmit a blogvilágban csak elvétve olvashatunk.

Én nagyon örülnék!

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kicsianya írta...

Nagyon jó ötletnek tartom!
Hajrá!

Ilona írta...

Nagyon jó, és főleg hasznos ötlet a tapasztalatok összegyűjtése. A kötés mellett lehetne a horgoló cérnákról, meg egyéb tartozékokról is írni, meg ezek legjobb beszerző helyeiről is. Szóval szuper az ötlet nagyon.
A galéria létrehozása is öröm lenne mindannyiunknak.

Iza írta...

Én is támogatom az ötletet!Hajrá!:)

Anna madam írta...

Hajrá!!!

Kiváló ötlet mindegyik!Biztos vagyok benne, hogy sokan fogunk örülni neki!
Előre is köszönöm, hogy az idődből,-ami mindenkinek drága-arra is telik,hogy még több formában segitsd azokat, akik szeretnének kézimunkatudásban hozzád hasonlítani!
Anna

Annamari írta...

Ez a fonalasblog nagyon jó ötlet szerintem is! A galéria pedig a pihentető nézegetős időszakra való csemege lehetne.

Névtelen írta...

Fonaltudor?

Ula

Irenka írta...

Mindkét ötlet nagyon jó, a fonaltudor név tetszik.

Melinda írta...

Már megint vizsgázol?! A Népi Kínáét neked!:x

A galéria tök jó ötlet, támogatom! A fonaltudoros meg - ha lehet - még jobb, arra is vevő lennék.

Maria írta...

Jó ötlet mindkettő, de talán a Fonalasblog mondjuk, mint név, jobb lenne - a továbbiakra nézve. Biztosan nem maradna egy idő után egyedüli téma csak a fonal, már itt is felmerült az eszköz is, minta is, stb. Olyan név kellene eleve, amiben benne van a bővítés lehetősége is.

zazálea írta...

alapfeltétel az őszinteség!:o)

aniko66 írta...

Mindkét blogot szívesen olvasnám, illetve használnám... :)

aarkus írta...

Az ötletek szuperek, azt nem nagyon tudom elképzelni, hogy a sárdobálás elkerülhető lesz, ez Magyarország. Kíváncsi vagyok. :-))

ercsu27 írta...

Örülök, hogy tetszenek az ötletek!

Sárdobálás nem lesz. Csak saját tapasztalatok jelenhetnek meg, névvel vállalva.

paribanu írta...

Jó ötlet mindkettő! Nagyon kíváncsi vagyok:-)

Jucuu írta...

Nekem is tetszik a két ötlet, a blog címe is jó szerintem.

MrsYarnart írta...

mindkét ötlet nagyon tetszik. sajnos, sok tapasztalatom még nincs a fonalak terén - ami meg van, abszolút pozitív - de lelkes újrakezdő vagyok (régen nagyon sokat kötöttem) és szívesen olvasgatnék fonalakról, és a képeket is szívesen nézegetném. aztán egyszer, ki tudja, talán én is jelentkeznék nálad valamivel... :) sok sikert a vizsgáidhoz!

Szilvi írta...

Az ötletek szuperek! A galéria mellett esetleg lehetne egy minta cserebere/adok-veszek is benne, én sokszor gondolom, szeretnék egy mintát, amit látok valakinél, vagy fizetős-letöltős oldalon, de egyedül, egy mintát nem kérek le, meg tartok is az ilyen típusú rendeléstől. Én akár áldoznék is erre :)
A másik blg ötlete is jó, bár egyelőre éni MrsYarnarthoz hasonló cipőben járok.

nenca írta...

Nagyon-naggyon jó ötlet!!!
A Fonaltapasztalatos és a galériás is tetszik.Aztán úgyis bővül mindkettő.

Judilla írta...

Klassz ötlet!:)
És a név is jó szerintem.

ursa minor írta...

Lelkes kezdő horgolóként (hamarosan kezdő kötőként is) szintén csak támogatni tudom az ötletet!

fonalternatíva? vagy az túl hosszú? :)

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket