Ezt nézzétek meg!

2009. november 11., szerda

Kinga kötött egy csodagatyát! Eszméletlen jó!


8 megjegyzés:

Macus írta...

Nálam láttad a kékes-pinkesből készült sálacskát? Cikkcakkos lett.

Kangamama írta...

Köszi, Erika! Nem az én érdemem!

ercsu27 írta...

Macus, megnéztem, nagyon jó lett!

Kinga, dehogynem! Neked jutott eszedbe gatyót kötni belőle.
Egy csomószor megnéztem már nálad, annyira tetszik, ahogy kijöttek a szinek.

marywolf írta...

off

Kérdésem lenne okos tapasztalt fonalat használókhoz:
Babatakarót horgolnék, milyen fonalat ajánlotok?
Blokkokból készíteném, újszülött kortól, júniusra születő babáknak.
Köszike előre is.

on

ercsu27 írta...

Hazabeszédnek tűnhet :-) de Rikkerék merinóját mindenképpen. Puha, nem szúr, nagyon szép.

DE ha valami igazán puhát akarsz, akkor egyágú előfonalat kérj tőlük. Óvatosabban kell egy kicsit dolgozni vele, de az eredmény mindenért kárpótol.

marywolf írta...

Erzsu, amilyen fonalakat te a múltkor küldtél, nyugodtan beszélj haza;)
És az előfonál nem szöszöl takarókét? Csak mert én is gondolkodtam már rajta, csak félek, hogy szegény babákok szájába belemegy.

ercsu27 írta...

Mary, eddig azt tapasztaltam, hogy az első mosás után már nem olyan szöszös.
De ha aggódsz a szöszök miatt, akkor egy kicsit meg kell fonni :-) (ez az előfonallal könnyen és gyorsan megy), és máris kész a finom, puha babafonal!

marywolf írta...

Hogy ez mekkora ötlet, nem is tudom, hogy miért nem jutott az eszembe, szőőőke;) legalább a könnyített verzióval fogok gyakorolni:)

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket