Maris!

2009. november 14., szombat

Kész a sálad! Küldhetem? :-)









Új termékek a meskán!

14 megjegyzés:

marywolf írta...

Jajj, de jó, hogy tettél fel orsót, már annyira vágytam rá, és így legalább nem kell kutakodnom, komolyan Ercsu, tisztára megkönnyíted az életem;)
Persze munkát is adsz rendesen, mert hát ennyi minden szépséggel muszáj foglalkozni, de az unatkozás amúgy is egy borzalmas elfoglaltság;)

nöné írta...

Klassz a sálacska!

bucilla írta...

Isteni színű az a sál, és a rovingok is nagyon szuperek lettek.

Ilona írta...

Egy angyal vagy!!!! Csodaszép ez is.

Timici írta...

nagyon szép a sál és a rovingok orsóval szuperek, lesznek más színben is??? nagyon érdekelne;o)köszi:o)

ercsu27 írta...

Köszi lánykák!

Persze hogy lesz más színben is, igyekszem! :-)

Timici írta...

de jó, de jó, de jó!
figyelek majd;o)

Mosolyrend Évi :) írta...

Era te tényleg fantasztikus vagy!
Pont most írtam "egy angyalkának" hogy ilyet szeretnék Mikulásra :9
Nagyon varázslatosak!

Belinda írta...

Gyönyörűek a sál színei, havas-jeges téli táj, korcsolyázás lámpafénynél meg hasonlók jutottak eszembe:)

Kriszti írta...

Nagyon szép mindegyik. Nem is találok rá szavakat.

Lehet meglesz a jövő évi célkitűzésem. Idén megtanultam kötni, jövőre meg festeni, és fonalat tekergetni...

Maris írta...

Esküszöm, odamegyek érte :-)

ercsu27 írta...

Csak ezért ne gyere, már összecsomagoltam a fonalaid mellé. Délután feladom! :-)

Maris írta...

Te jó ég, ez most tényleg KOMOLY volt? :-D
És IGAZIBÓL az enyém lehet?

KÖSZIIIIIIIIIIIIIIIII :-)

ercsu27 írta...

Persze!:-) A tiéd!

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket