Nálatok is ...

2009. november 1., vasárnap

... ilyen hideg lett hirtelen?

Két napja fagy reggel... De talán ennek köszönhetően szinte teljes a létszám a madáretetők körül. Egész évben etetünk, de nyáron csak a széncinkék meg a fenyőcinegék jönnek a kétféle márkájú veréb mellett (már ők is védettek).
De most itt vannak újra a stiglicek és a zöldikék is, és a selyemakácról reggel óta dobálja le a leveleket egy kis csapatnyi kékcinke is. Már csak a fenyőpintyek hiányoznak, és teljes a létszám.

Itt éppen a nyáriorgonát bontja egy kékfejű:




Újabb pomponos sálat kötöttem:



Nyakmelegítők előfonalból:



És Shetland, mi más is lehetne ebből a fonalból?



6 gombolyagom volt ebből az árnyalatból (Natural Navy), ebből két kendő jött ki. Egy nagyobb, 3 és fél gombócos, amit a saját szegélyével kötöttem, ez az én kendőm lett. (Minden nap hordok kendőt, olyan 10 db körüli van most, és van stólám is pár...)
A kisebb kendő 2,5 gombócból van, érdekes módon ez is 7 ismétlés, de egy keskenyebb szegélyt kötöttem rá. A kendő így sem kicsi, kb. 170x80 cm.

További részletek a meskán.

11 megjegyzés:

Melinda írta...

Gyönyörűek a kötömények!:) A Shetland a kedvencem, anno én is nézegettem ezt a fonalat...
A madárkákat nem fotografáltad?

Macus írta...

Megint gyönyörűségeseket alkottál. Annyira szeretek hozzád jönni nézgelődni.
Igen, nálunk is hideg van reggel a déli határhoz közel.

Moncsi írta...

Hozzánk is látogatnak a cinkék, már elég régóta csicseregnek az orgonában, de ugye az is ledobta a leveleit, és aminek nagyon "örültünk", a diófa is levetkezett, tegnap reggelre csak úgy félig, szégyellősen, de ma már nem cicózott, bokáig ér a levélszőnyeg. Lehet lombseprűzni...

Anice kötős blogja írta...

Az a gombócos, pomponos nagyon tetszik, a színe is az én színem. Kösz, h megmutattad!

Itt is hiiiideggg van, néha sajnos kötni is. :(

Ilona írta...

Már nagyon hiányoztak a szokásos csodálatos alkotásaid. Megint hű voltál magadhoz, nagyon szépségesek ezek is.

nöné írta...

Igen-igen, felénk is brrrr... hideg van:o(
Jaj, az a Shetland, nagyon szépséges ebből a fonalkából!

Kriszta írta...

Nálunk is fagyott már reggelre :((
Jó sok szépség került ki megint a kezeid alól :)

bucilla írta...

Nagyon produktív voltál ismét! Nagyon jó színe van a shetlandnek, de ezt már a múltkor is dícsértem, és azóta is nagyon tetszik:) A nyakmelegítők szuperek lettek, a héten már én is hasonlót fogok viselni reggelente....Remélem hamar lesz Rikkeréknél újra előfonal... elkéne nekem is egy ilyen jó vastag meleg is a többi mellé már! Apropó festés milyen lett?

Timici írta...

imádom a madárkáidat:o)
nálunk most nem jönnek:S vagy csak én nem voltam elég szemfüles:o)
hideg van itt is, ma végre berántottam a fönix pálmákat a kertből, de a leanderek még fagyoskodnak:( helyet kéne csinálni nekik a kamrában...
pomponos sálad nagyon tetszik, olyan vidám:o))) nyakmelegítők szuper jók ezekkel a fonatokkal.
Shetland pedig egy álom, szerelem a minta és csodás a fonal, néztem ezt én is anno a Patons rendelésnél, de végül mégsem lett, már bánom:(
Szuper ügyes vagy, hogy ennyit kötöttél megint! és ilyen szépeket!

CathlenKata írta...

Biza hideg van nagyon ...

Nagyon sokat alkotsz, küldhetnél nekem abból a turbósitóból amit szedsz:-D A nemalvást gyakorlom sajnos :-(

Kriszti írta...

Nálunk is hideg van. Bár én a hajnali hidegeket csak a meleg lakásból figyelem.

Megint mennyi szépség. Nagyon érdekes a jobb oldali nyakmelegítő mintája, de egytől-egyig szépséges minden.

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket