Egygombócos apróságok...

2010. augusztus 3., kedd

Ezeket a kis aprócskákat még pénteken követtem el, de sehogy se kerültek fényképezésre.


Több árnyalatban is rendeltem Naptáncot a Barkától, de még nem kötöttem belőlük. Itt volt az ideje...
Néhány óra alatt készült el mindegyik kis mellényke, és mindkettőhöz elég volt egyetlen gombolyag fonal.
A kékes mellényke végtelenül egyszerű darab, a másik kötése már kicsit trükkösebb. Ezen különösen tetszik a színek váltakozása, és nagyon szeretem ezeket a felülről kezdődő darabokat.


Mindkét modell  puha gombot kapott a saját anyagából.

Most újabb "barkákat" tesztelek. A Marcipánból van folyamatban két aprócska, és egy új fonallal is ismerkedek, ami szintén barkaság, és hamarosan kapható lesz. Amint felismerhető belőle a kötemény, máris mutatom.

26 megjegyzés:

Melinda írta...

Nagyon csinos "apróságok"!:)

Mázsa Viki írta...

Nagyon aranyos kis mellénykék! Ha végeztem a rengeteg megrendelt kardigánnal, (kisfiamnak, tesóm IKERkislányainak, szomszéd kislánynak) én is megpróbálkozom vele. Most rendeltem először barka fonalakat, nagyon kiváncsi vagyok!

Macus írta...

Nagyon édesek!

Tündérlátta írta...

Nekem egy ilyen apróság akár több hétbe is beletelik. Egyébként mellénypárti vagyok.

Anice kötős blogja írta...

nagyon menő kardik születtek, mindkettő fazonja tetszik. részleteket is megosztasz majd?

Vera írta...

Nagyon szépek! A gomb megoldás is nagyon jó! Kár hogy per- pillanat nincs kinek ilyet kötni

Ilona írta...

Mindkettő nagyon cuki.

Kataca írta...

Nagyon szépek lettek, az meg külön jó, hogy egy gombócból. Hányas tűvel csináltad? És kb mekkora a kisasszony, aki viselni fogja? ( a keresztlányom 9 hónapos, 9 kg, 74-80-as méret---nekiálljak?)

Csilla írta...

Nekem is nagyon tetszenek, készülök valami ilyesmire én is Lillának, de még nem estem neki a kiszámolgatásnak, mert bezt anélkül nem igen lehet megvalósítani. Egy leírásnak én is örülönék. A Forgós kardigán leírását is most rendeltem meg Barkáéknál :)

ercsu27 írta...

Köszi lánykák!

Leírás lesz hamarosan, és tényleg nagyon egyszerűek!

Kata, a 9 hónaposnak bőven jó ez a méret. A kékes talán egy kicsit nagyobb babának is, és azt lehet egy picikét nagyobbra is kötni, mert annál még maradt is egy kis fonal az egy gombócból.

Annamari írta...

Ezek nagyon kis aranyosak.

Irenka írta...

Kedves kis felsők! Dorkámnak gondolkodom hasonlón.

Szihaj írta...

Nagyon helyesek :))

Kriszti írta...

Nagyon aranyos kis mellénykék lettek.

Kiváncsian várom a leírást, bár nekem már kicsit nagyobbak a törpéim.

ercsu27 írta...

Kriszti, csak annyi a különbség, hogy nem lesz elég egy gombós fonal, a mellények "nagyobbíthatók".

ercsu27 írta...

gombóC :-)

Era írta...

és elég volt rá a két gombolyag? :-)
megtudtam a titkot :-)

Melinda írta...

Nagyon csinik lettek!!

ercsu27 írta...

Erika, a kék gombócából még maradt is egy kicsi.:-)

Timici írta...

nagyon édes apróságok:o) a leírás engem is érdekelne, van nekem is vagy 6gombóc ilyen fonalam:D első körben nyakmelegítőnek rendeltem, de talán még szükségem lehet ilyen kis kardira is:o)(remélem)

marywolf írta...

Oh, megelőztek a kérdésekkel, na meg a gratulációkkal:)
Fantasztikusak, elismerésem.
Én is arra lettem volna kíváncsi, hogy mekkora méret lettek, mert őszre már tervezek hasonlókat a fiaimnak.
Így várom lelkesen a mintát;)
Ha továbbra is így haladsz, mi olyan iszonyatosan el leszünk kényeztetve ötletekkel és mintákkal, mint még soha egyetlen kötős társaság, mióta fonál van a világon.

PETUNIA írta...

Elgondolkodtató csinos darabok :o)
Ha egyszer kilépek a sálak világából , talán egy pici mellényke ideális "próba" darab lehetne. Gondolok itt arra, hogy keveset kell bontani, jóóóó sokszor lehet újra kezdeni, meg ilyenek :o)

Namata írta...

Nagyon helyes apróságok !!:)

Emi írta...

Ötletes! Nagyon tetszik.

Gabella írta...

Ó, most látom! Én meg szinte ugyanezt csináltam pamutból! Nem haragszol, ha én is rakok fel leírást róla?

http://4.bp.blogspot.com/_FsbmX1_wWu4/THIfzx1wyfI/AAAAAAAAA64/z23-ttJIAUE/s1600/DSCF9821ke.jpg

Kata írta...

Nagyon tetszenek a kardiganok. Szeretnek megprobalni egyet a kek szinu fazonjaval. Hol talalok hozza leirast?

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket