Szombaton...

2010. augusztus 12., csütörtök

... itt leszek.


A program "politikai" része egyáltalán nem érdekel, nem szeretem se a túlzott magyarkodást, sem a melldöngetést, pláne nem nyilvánosan és nagy tömegben. Az egyéb nézeteimről meg ne is beszéljünk. :-)

De tavaly is voltam már itt, és a rendezvény többi része nagyon-nagyon tetszett, írtam is róla akkor.
Most is visszavágyom abba a hangulatba, szeretnék mindent megnézegetni, megcsodálni, szeretnék beszélgetni a kézművesekkel... szeretnék ott lenni, volt ott valami végtelen nyugalom és béke, volt valami, ami miatt jó volt egy kicsit összetartozni.
Az idénre fehér azsúros blúzom is van hozzá.:-) Tavaly nagyon tetszett, hogy annyi ember volt hagyományőrző vagy arra emlékeztető ruhában, és nem csak a fellépők, hanem nagyon-nagyon sokan a vendégek közül is.

Más vonzereje is van ám ennek a rendezvénynek! :-) Találkozom Nönével, és Adéllal, és talán Millie-vel is.
Meg mindenkivel, aki még eljön! Én ott leszek!
Feladatom is van: Moncsinak vásárfiát kell keresnem. :-)

Már jó pár napja nem posztoltam, nagyon elfoglalt voltam, és sajnos nem a kötéssel. Úgy loptam itt-ott egy kis időt a tűimhez, fotózni meg végképp nem volt időm...
Igyekszem pótolni mielőbb.

6 megjegyzés:

zazálea írta...

Nekem most derült ki, hogy másnap Goubázok, így nem tudok menni...:o(((

ercsu27 írta...

Óóóóó, de sajnálom!

Annamari írta...

Kellemes időtöltést Nektek ott!

Kriszti írta...

Sajnos mi sem megyünk. Nagyon meleget ígérnek, meg nagy lesz a tömeg is. Nem biztos, hogy jó lenne a gyerekeknek.

Viszont épp szállást keresek egy debreceni hosszúhétvégére. :)

Kellemes hétvégét, és jó nézelődést, beszélgetést Nektek!

Szecsi írta...

Tök jó, hogy írtál róla! A plakátok alapján nagyon tetszett a program.

Macus írta...

Jó hétvégét Nektek! Így megint nem ismerkedünk meg személyesen, de legalább már Nönével körvonalazódik egy szegedi találkozás.

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket