Szombat

2010. augusztus 22., vasárnap

Nagyon későn keltem (8 körül, magamhoz képest ez nagyon késő már).
Kötöttem egy kicsit.
Végigsétáltuk a reformkori városközpontot.



Számtalan fotót készítettünk, gyakorlatilag bármelyik korabeli épületet örökbe fogadnám.
Bár ezeknél sokkal hatalmasabbak, díszesebbek is voltak, ők a kedvenceim:



Megnéztük a Jókai-villát.


Lófráltunk a kikötőben.


A délutáni pihenőben elolvastam egy rövidke Jane Austen-t (a Lady Susan-t).

Este megnéztük a másik kikötőt (innen kérhetünk biciklit, vizibiciklit, szörföt, meg minden ilyen bohóságot) meg a strandot, ahova a belépőnk szól. A víz nekem hideg volt, igaz, ekkor már este fél 9 felé járt az idő...




Megnéztük a szálloda uszodáját és elheverésztünk a jacuzzi-ban.
Késő este még olvastam egy kis Jane Austen-t (A klastrom titka).

6 megjegyzés:

nöné írta...

:o) Szépeket láttatok! És az olvasás is jár Neked!

zazálea írta...

Óh, az nekem is kedvenc házam, sosem felejtek el elmenni előtte!
Pihenj, olvass, sétálj, ússz... töltődj, töltődj!

Délka írta...

Szép napod lehetett:)

sesame írta...

Hú, a Jókai villát én is megnézném! :)

melcsilla írta...

Tavaly mi is itt nyaraltunk, gyönyörű városka, nagyon szeretem.
Örülök, hogy jót pihentél!

Timici írta...

nagyon szépek a fotók, további jó pihenést kívánok!

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket