Kedd

2010. augusztus 25., szerda

Aktív napot terveztünk mára.
Ilyenkor mindig két fényképezőgépet viszünk, mert én is fotózni szoktam. Kissé el is ragadtattuk magunkat, mert összesen 637 db kép készült. Nagyon szeretjük összevetni a nap végén a fotókat, izgalmas, hogy ki mit vett észre, fedezett fel.
A sok-sok felvétel közt minden van, van kígyó, béka, bogár, hal, virág és gomba is garmadával, de remélem, hogy amiket nagy nehezen kiválogattam, azok kedvet csinálnak ezekhez a gyönyörűséges helyekhez.

Először a Kőtengerhez mentünk Szentbékkállára.


Aztán elmentünk Tapolcára:


...aztán Szigligetre...

Bodzás limonádét ittam a vár aljában (egyesek pedig sört, mert ilyenkor mindig én vezetek), aztán "hazamentünk", és ezúttal nem "hősködtünk" a szállodában a lépcsőkön a lift helyett.

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönöm az élményt! Még így fotókon keresztül is igazán gyönyörű volt! :)

marywolf írta...

Naná, hogy kedvet csináltál, pár nap és mi is Balatonfüredre megyünk;)A napi beszámolóid is alapot nyújtanak a programtervezésben! Az uram már nagyon készül, hogy mennyi fotót fog majd ő is csinálni:)
Köszi, hogy minden nap raksz fel beszámolót!

Zsófimamája_Gabi írta...

Igazán mozgalmas programjaitok vannak:))

Timici írta...

szép helyeken jártatok ismét:o)
kedvenc fotóm a kő alól kikukucskáló brekusz:o)))

Névtelen írta...

Nagyon tetszett a kirándulásotok,a képeken át lejött a hangulata,és Jane Austené is;-)Köszönöm!

Moncsi írta...

Szerintem mindig Te vezetsz! :)))


(Szép táj, kellemes fotóalanyokkal, irigy, sárga én.)

Az a sziklás kiszögelléses olyan Oroszlánkirályos, nem? Csak felfelé is kellett volna nézned.

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket