Szerda-csütörtök

2010. augusztus 27., péntek

Szerdán vártuk a "vihart".
Délelőtt olvasgattunk, filmet néztünk. Amikorra kiderült, hogy itt bizony eső nem lesz, addigra a szél is elállt. Lemaradtunk a nagy hullámokról...Azért végigjártuk a kikötőt...
Kárpótlásul cukrászdázni mentünk, a Bergmann-cukrászdába . Lehet, hogy sokan megbotránkoznak, de sokkal többet vártam a híre alapján. Két féle sütit kóstoltam, mindkettő nagyon mutatós volt. Az egyik "jó, de semmi különös" volt, pedig a látvány alapján ízorgiára számítottam. A másik süti pedig még csak nem is ízlett! Ami azért érdekes, mert csokis-marcipános volt, ez pedig nálam mindig nyerő páros.
Annyira elfáradtunk a süti-túrában, hogy délután muszáj volt folytatnunk a délelőtti semmittevést.

Csütörtökön felmentősereg voltunk. "Véletlenül" a "kistesóm" is éppen most, és éppen itt nyaralt a barátaival. Felmentek a Jókai-kilátóhoz, majd le a Lóczy-barlanghoz. Az öcsém itt bedobta a törölközőt, és felhívott azzal, hogy egy tapodtat sem megy tovább gyalog. Érte mentünk. Ha már ott voltunk, megnéztük még egyszer a barlangot.
Aztán megünnepeltük a megmentését a Karolinában. Teljesen más, mint a Bergmann, itt a sütik tényleg úgy néznek ki, mintha a nagymama sütötte volna. És azok az ízek! Azok valami elképesztőek! Szívesen végigettem volna az egész repertoárt, ami már csak a szeletek nagysága miatt is képtelenség lett volna. De az a szilvás pite azóta is kísért!




Aztán az édesre kellett egy kis sós, és átsétáltunk  a Muskátliba egy kis velős pirítóst kóstolni. Ezt sem érdemes kihagyni Füreden!
Este még egyszer végigjártuk a sétányokat, a kikötőt...

1 megjegyzés:

Ányi írta...

Sajnálom, hog csalódtatok a Bergmann-ban! Én nyáron kétszer voltam arra, igaz, nem sütiztem, hanem fagyiztam, de az isteni volt! Lehet, hogy neked is azt kellett volna kipróbálni :)

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket